Ból uda

gym-595597_1920

Intensywne treningi to oprócz pięknego ciała w przyszłości, także dolegliwości. Jedną z nich jest na przykład ból uda, który należy do stosunkowo często spotykanych. Pojawia się on po zbyt intensywnym treningu i zazwyczaj są to tak zwane zakwasy spowodowane małymi urazami włókien. Czasami zdarzają się też cięższe urazy, na przykład ścięgien – wówczas potrzebujemy już pomocy specjalistów. W zależności od dolegliwości, istnieje kilka sposobów na złagodzenie bólu. Zaliczamy do nich: unoszenie nóg z pozycji leżącej, spacery, ćwiczenia na rozciąganie mięśni uda, czy też stretching. Na domowe rozwiązywanie bólów uda jest kilka sposobów, należy jednak pamiętać o tym, że jeśli nie ustaje on w ciągu kilku dni, powinniśmy niezwłocznie zgłosić się do specjalisty, gdyż może się okazać, że problem jest zdecydowanie większy niż się wydaje, a przecież nie chcielibyśmy skończyć z urazem, który uniemożliwi nam pełne treningi na dłuższy okres czasu. Jedno jest pewne, nie powinniśmy lekceważyć żadnego bólu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *